ОЛІВ’Є ФРАНСУА ЗА КЕРМОМ FIAT NEW 500: СВІТОВА ПРЕМ’ЄРА ПЕРШОГО ТЕСТ-ДРАЙВУ. ВІДКРИТІ ЗАМОВЛЕННЯ НА ХЕТЧБЕК «LA PRIMA»

31.08.2020

Щоб по-справжньому зрозуміти душу автомобіля, потрібно самому керувати ним. Піднімайтеся на борт, знайомтеся з інтер’єром, дозвольте собі загрузнути в сидінні, візьміть кермо в руки і заведіть машину.

У відеоролику, присвяченому першому тест-драйву, Олів’є Франсуа, президент Fiat Brand Global, хотів би взяти всіх шанувальників Fiat 500 на борт New 500 «la Prima», щоб першими випробувати міський автомобіль FCA з нульовим викидом CO2, проїжджаючи повз символічних місць Турина, які увійшли в історію бренду Fiat.

«Зазвичай ми вперше виїжджаємо на дорогу на новій машині з вимкненими камерами. Але для New 500 я вирішив взяти вас із собою! Перший тест-драйв нового Fiat 500, – сказав Олів’є Франсуа, – це особливий момент, навіть трохи чарівний. «Бачення» збувається. Робота в команді знаходить форму. По правді кажучи, це теж дуже непростий час». Таким чином, глава Fiat «бере» публіку в подорож по відкриттю багатьох чудес перлини краси, інновацій, технологій та стійкості, яким є New 500.

Захоплююча подорож почалася з заводу Mirafiori, на якому виробляється New 500: за 81 рік своєї роботи комплекс Mirafiori увійшов в історію італійської та світової автомобільної промисловості. Завод в Турині, відкритий в 1939 році, поклав початок сучасному виробництву Fiat і до сих пір залишається одним з найстаріших європейських автомобільних заводів. Нова глава тепер починається з виробництва Fiat 500 третього покоління: концерн розробив нову трансформацію, починаючи з самого серця комплексу і його виробництва. Близько 1200 осіб працюватимуть виключно над виробництвом New 500, а виробнича потужність складатиме 80 000 одиниць на рік та може збільшуватися в міру необхідності. В цілому – між витратами на проектування, розробку і інжиніринг та будівництвом виробничої лінії – йдеться про інвестиції в розмірі понад 700 мільйонів євро. Більш того, новий 500 був створений, розроблений і спроектований прямо тут, в Турині – це продукт, який повністю відповідає написам «Зроблено на Фіаті» і «Зроблено в Турині».

Наступним етапом тест-драйву на борту New 500 стане Лінготто, колишній завод Fiat з гоночним треком на даху, місце передпродажної перевірки якості Fiat 500 першого покоління. Завод тепер переобладнаний в музей, де розміщується картинна галерея Pinacoteca Agnelli. На четвертому поверсі знаходиться «Virtual Casa 500», онлайн-виставка, присвячена повному відкриттю Casa 500 для публіки навесні 2021 року.

Подорож Олів’є Франсуа на борту Electric 500 триває по бульварах регіональної столиці біля підніжжя Альп і закінчується на Монте Дей Каппучіні, недалеко від центру міста, на правому березі річки По, звідки відкривається захоплюючий вид на місто і Альпи. Дивовижне місце, щоб помилуватися чистим блакитним небом чудового літнього дня. «З моменту припинення ізоляції ми все навчилися ще більше цінувати життя на свіжому повітрі і цінити навколишнє середовище, збереження якого також залежить від нас», – продовжив глава Fiat.

Це ще одна причина вибрати New 500 – красивий, інноваційний та екологічний. Екологічний автомобіль, який відповідає вимогам клієнтів, що бажають водити автомобіль майбутнього, з його італійським смаком і елегантністю. У липні були відкриті замовлення на кабріолет «la Prima». Величезний успіх продемонстрував стабільне зростання замовлень. З сьогоднішнього дня у всіх дилерських центрах Fiat клієнти можуть також замовити хетчбек New 500 «la Prima»: седан 500 з нульовим викидом CO2.

Хетчбек New 500 оснащений вишуканим панорамним скляним люком на даху: справжнім «вікном в небо», яке заливає салон світлом, підвищуючи комфорт під час водіння і покращуючи самопочуття на борту. Крім панорамного люка, задня частина хетчбека New 500 «la Prima» виділяється дверима багажника і новим, тепер більш вираженим спойлером, який поліпшує аеродинамічну ефективність. Модель доступна в трьох ексклюзивних кольорах, натхнених основними елементами природи: Ocean Green (перламутровий), що нагадує море; Mineral Grey (металік) – Землю; і Celestial Blue (тришаровий) – небо. Серед додаткових зручностей – повністю світлодіодні фари, 17-дюймові диски з алмазної шліфуванням, хромовані вставки на вікнах і бічних панелях, а також оббивка приладової панелі і сидінь з екошкіри.

Оснащений новітніми передовими системами допомоги водієві (ADAS) в базовій комплектації, включаючи iACC (інтелектуальний адаптивний круїз-контроль), який гальмує або прискорюється в залежності від перешкод, які зустрічаються; Lane Centering для утримання автомобіля в центрі смуги руху за умови правильного визначення розмітки; Intelligent Speed Assist, який зчитує виявляються обмеження швидкості і рекомендує їх застосовувати; Urban Blind Spot, яка за допомогою ультразвукових датчиків контролює сліпі зони і попереджає трикутним світловим сигналом про наближення транспортних засобів; Attention Assist, яка виводить на дисплей попередження, рекомендуючи зупинитися і зробити перерву, коли ви втомилися; і датчики з оглядом 360°, забезпечують «огляд з дрона», щоб уникнути перешкод при паркуванні або виконанні складних маневрів – новий хетчбек 500 «la Prima» – перший автомобіль в своєму сегменті з функцією автономного водіння 2-го рівня. У ньому представлена нова інформаційно-розважальна система UConnect 5: 7-дюймовий TFT-дисплей, 10,25-дюймовий сенсорний екран NAV, DAB-радіо, бездротовий CarPlay / Android Auto, з встановленою заводі Uconnect Box в базовій комплектації для надання набору інноваційних підключених послуг Uconnect – дебютували в кабріолеті і хетчбеку New 500 la Prima – включаючи «бездротові» оновлення карти і можливість взаємодії з вашим автомобілем за допомогою голосового помічника Amazon Alexa.

Але різниця полягає в запасі ходу і зменшеному часу зарядження: літій-іонні батареї ємністю 42 кВтг забезпечують New 500 запас ходу до 320 км в змішаному циклі WLTP і до 458 км в міському циклі. Для оптимізації часу зарядження хетчбек New 500 «la Prima» в базовій комплектації включає систему fast charge для зарядження постійним струмом потужністю до 85 кВт, яка дозволяє зарядити акумулятор в найкоротші терміни. Наприклад, достатньо всього 5 хвилин – стільки ж, скільки для того, щоб випити кави, – щоб накопичити достатньо енергії, щоб проїхати 50 кілометрів по місту, що більше, ніж необхідно для повсякденного використання. І знову завдяки fast charge також можна зарядити батарею до 80% всього за 35 хвилин.

Таким чином, хетчбек New 500 «la Prima» являє собою справжню концентрацію стилю і технологій, безпосередньо націлену на любителів краси, творчості та інновацій. Як і попередні покоління, статистика доводить, що нова повністю електрична модель є ще однією міжнародною зіркою: дані попереднього бронювання для версій кабріолет і хетчбек показують, що понад 80% онлайн-запитів надійшло з-за кордону.

У липні і серпні в Італії кабріолет New 500 «la Prima» – той, пронумерована версія якого була розпродана відразу ж на етапі бронювання – взяв участь в «Tour AntePrima», серії заходів в дилерських центрах Fiat з індивідуальної презентацією для кожного клієнта з тих, які вже зробили попереднє замовлення. Більше 40 дилерів по всій Італії взяли участь в цій акції, щоб ближче познайомитися з New 500 і розібратися у всіх його деталях. Кожен день закінчувався вечірнім заходом за запрошенням. Незліченні шанувальники і зацікавлені сторони зробили тур по дилерам настільки успішним, що починаючи з 17 серпня він був розширений на ринок Німеччини, а у Франції було відкрито три «Casa 500».