ЕСКІЗИ FCA STYLE CENTER ДЛЯ ДОПОМОГИ ПОТРЕБУЮЧИМ ДІТЯМ

23.06.2020

FCA запускає нову ініціативу під назвою «START Again» і ставить собі за мету розширення прав і можливостей дітей через Міжнародне співтовариство «Save the Children» (Врятувати дітей), яке понад сто років бореться за те, щоб врятувати дітей, які перебувають під загрозою, і гарантувати їм майбутнє.

Малювання є одним з основних інструментів для передачі повідомлення, для спілкування. Малюнок є одним з основних способів вираження, особливо для дітей. Дизайнери FCA Centro Stile беруться за свої олівці і за допомогою своєї творчості хочуть допомогти фонду «Save the Chlidren», щоб більш 100 000 дітей з незаможних родин отримали матеріали, необхідні для їх навчання.

Через пандемію Covid-19 дітям, як і дорослим, довелося кардинально змінити свої звички. Більше не буде школи, не буде розважальних і спортивних заходів, не буде бабусь і дідусів, ніякої дитячої площадки або морозива з друзями. Зокрема, «Save the Chlidren» підкреслює, що надзвичайна ситуація у зв’язку з коронавірусом тягне за собою серйозні наслідки для життя та майбутнього мільйонів дітей і навіть більшою мірою для найбільш вразливих дітей, які живуть в несприятливих умовах і в найбільш уразливих сім’ях. Діти і підлітки, які навіть в Італії виявляються в пастці між зростаючою матеріальною бідністю – вже на мільйон дітей більше серед тих, що в нашій країні можуть скотитися до абсолютної бідності – і відсутністю освітніх можливостей через закриття шкіл.

Тому важливо діяти негайно. FCA робить це за допомогою StART Again – проекту, що об’єднує мистецтво і намір почати все заново – щоб внести свій вклад в політичну акцію «Save the Children» за допомогою продажу 136 копій ескізів самих культових моделей від кожного бренду FCA (Fiat, Jeep, Alfa Romeo , Lancia, Abarth і Fiat Professional) на своїй торговій платформі електронної комерції.

Відправна точка, представлена дитячими «графічними знаками» – «ескізами» на мові дизайну, – демонструє силу емпатії, яка може бути втілена тільки художнім дією. Дизайнери автомобілів Centro Stile прекрасно розуміли це при виборі ескізів моделей для кожної марки. Починаючи з електричного Fiat 500, першого електрифікованого автомобіля FCA і відправну точку для нової ери, і закінчуючи Alfa Romeo Giulia GTA – новим серійним суперкаром, ідеальним балансом легендарної моделі і технологічними інноваціями, які він пропонує зараз – через автомобілі Lancia, такі як Delta Integrale, переможець ралі в 1970-х і 80-х. Ми також бачимо ескізи могутнього, галасливого Abarth 595 і легендарного Jeep Willys, першого легкого 4×4. І останнє, але не менш важливе – Ducato від Fiat Professional: крім величезних продажів, цей фургон недавно зіграв важливу роль в боротьбі з пандемією COVID-19, оскільки використовувався в якості машини швидкої допомоги для тисяч пацієнтів по всій Європі.

«Малюнок, виходячи з того, як він виконаний, а також з того, що він представляє, – говорить Клаус Буссе, глава FCA Style Center, – це засіб емоцій. Ось чому це так впливає на почуття дітей і підлітків. Для нас, дизайнерів, які зробили малювання своєю професією, відмінне виконання ескізу стає потужним засобом комунікації, і саме з цих «графічних знаків» ми хочемо почати ділитися ними з тими, хто захоплений нашими брендами і хоче внести свій вклад в майбутнє дітей, які переживають момент великих труднощів».

Кожен, з символічним внеском в 20 євро, зможе придбати копію вибраного ескізу, скачати її і таким чином принести додому частину історії автомобільного дизайну. Спосіб дізнатися стиль і пристрасть кожної моделі FCA. Надходження від всіх продажів будуть використані фондом Save the Children для забезпечення предметів першої необхідності, навчальних матеріалів і підтримки навчання тисячам дітей в Італії.