2 листопада 2020

НА ПІДХОДІ NEW PANDA … ЩОБ ВІДЗНАЧИТИ СВОЇ ПЕРШІ 40 РОКІВ!

New Panda відзначає свої перші 40 років, і в честь цього Fiat оновлює свій функціональний символ і розширює сімейство за допомогою New Panda Sport. Модельний ряд тепер включає 5 рівнів комплектації, які будуть представляти три нові версії моделі. Тепер буде простіше вибрати версію, яка найкраще відповідає смакам і вимогам покупця, більш уважного до міського стилю, версія Life в комплектаціях Panda і City Life. Для тих, хто вважає за краще динамічний і цікавий спосіб життя, версія Sport в новій комплектації Sport; або для тих, хто пристрасно любить подорожувати, версія Cross в комплектаціях City Cross і Cross.

Таким чином, New Panda є природною еволюцією винаходу, який протягом 40 років завжди було синонімом шарму, простоти використання і універсальності. Panda – це все це та й ще багато іншого: «бренд», наповнений функціональною та емоційною цінністю, символ свободи подорожі, але також продукт, який став частиною колективного несвідомого, як і інші результати італійської творчості: від Fiat 500 до Vespa Piaggio, від Moka Bialetti до попільничок Cubo від Бруно Мунарі.

«З 1980 року і по сьогоднішній день легендарний міський автомобіль Fiat підкорив серця всіх, побивши численні рекорди: він був бестселером в Італії протягом 8 років поспіль і лідером – разом з 500-м – на європейському ринку міських автомобілів з більш ніж 375 000 проданими машинами щороку», – сказав Лука Наполітано, глава EMEA брендів Fiat, Lancia&Abarth. «Фактори цього успіху включають в себе безліч спеціальних серій, випущених в останні роки для дослідження незвіданих сфер застосування для міського автомобіля. Деякі з останніх спеціальних серій – Panda Waze 2018 і Panda Wind і Panda Trussardi 2019 року, завдяки яким найбільш продаваний city-car Європи був названий «самий соціальний» і «розкішна Panda» відповідно. В даний час естафета передається новій Panda, яка досягає повної зрілості, роблячи ще один крок вперед щодо захисту навколишнього середовища, технологій, самобутності, задоволення і функціональності. Panda завжди досягала успіху в усіх цих сферах, пропонуючи геніальні рішення, які дозволили «чарівному ящику» розвиватися з роками, завжди залишаючись вірним собі».

New Panda – єдиний міський автомобіль в сегменті, який може похвалитися повною лінійкою в плані приводу (4×2 і 4×4) і двигунів (Hybrid, бензиновий 4×4, CNG і LPG). Все це укладено в знайому, міцну і обнадійливу «форму», яка відразу викликає в уяві шарм і співучасть, коли їдеш як по місту, так і на самих віддалених гірських схилах. Не кажучи вже про специфіку, яка принесла автомобілю всесвітню популярність: компактні зовнішні розміри, регульований великий внутрішній простір і оригінальні колірні комбінації.

Світ «Life» у версіях Panda і City Life

Перша комплектація нового міського світу «Life» – це комплектація Panda, двері в цей модельний ряд: доступний автомобіль, наповнений інтелектуальними рішеннями, що робить його ідеальним для будь-якого виду подорожей або трансферу. Друга комплектація – справжня новинка цієї версії: New Panda City Life, стрижень модельного ряду, націлений на тих, хто шукає найкраще співвідношення ціни і якості продукту в міському автомобілі, не жертвуючи привабливим і самобутнім стилем. Дизайн Panda City Life включає в себе нові передні бампери, абсолютно нову вставку в бічних спідницях і нові колісні диски Life 15 дюймів, ідеальне поєднання з різними контрастними чорними елементами, що входять в базову комплектацію: від багажника на даху до бічних захисних стрічок, від бічних дзеркал до зовнішніх ручок. Міська душа також проявляється в салоні, який включає двоколірні сірі сидіння і приладову панель антрацитового кольору, кондиціонер з ручним керуванням і систему Uconnect в комплекті з радіо DAB, технологією Bluetooth 2.1 і спеціальним тримачем для смартфона, встановленим на передній панелі, і кнопками управління на кермі. Новий 7-дюймовий сенсорний радіоприймач з цифровою системою DAB, налаштований для Apple CarPlay і сумісний з Android Auto™ і кріпленням для смартфона йде за запитом.

Абсолютно новий Panda Sport для клієнтів, які ведуть активний спосіб життя

Новий Panda Sport, орієнтований на молодих, динамічних покупців, яких приваблює спортивний і характерний стиль, доповнює «сімейство Fiat Sport», яке в даний час включає моделі 500X, 500L і Tipo.

Нова версія миттєво пізнається по її відмінній естетиці: нові двоколірні 16-дюймові легкосплавні диски з чорними і червоними ободами; ручки і бічні дзеркала такого ж кольору, що і кузов, за запитом в глянсовому чорному в поєднанні з чорним дахом (опція) і ексклюзивний хромований логотип «Sport» на бічній панелі над покажчиком повороту. Також доступна нова ексклюзивна сіра ліврея Matt Grey.

Такі ж сміливі елементи можна знайти і в інтер’єрі, де виділяються нова передня панель титанового кольору, спеціальні дверні панелі з екошкіри, чорна стеля і нові сидіння з темно-сірої оббивкою, деталі з технокожі, тканинні бічні панелі і червона строчка. А для клієнта, який хоче отримати ще більш сміливе зображення, New Panda Spot може бути оснащений за запитом пакетом Pandemonio – явна данину поваги комплекту, випущеному в 2006 році для Panda 100 HP, який включає червоні гальмівні супорти, тоновані вікна і нове кермо з технічної шкіри з червоною прострочкою.

Нарешті, в базову комплектацію входить новий 7-дюймовий сенсорний радіоприймач з цифровою системою DAB, налаштований для Apple CarPlay і сумісний з Android Auto™, а також тримач для смартфона.

Версії Cross і City Cross для тих, хто шукає свободу

Нарешті, новий модельний ряд доповнює Panda Cross, топовий рівень комплектації із зовнішністю і характером позашляховика, а також максимумом обладнанням для тих, хто хоче мати автомобіль з повним набором функцій. Він має стильні нові 15-дюймові колісні диски «Cross» Style, подвійний червоний буксирний гак під ґратами бампера, хромоване лакофарбове покриття захисних пластин, поздовжні релінги на даху і смуги бічних буферів з рельєфним написом «cross» чорного кольору.

Широка гамма базового обладнання включає задні парктроніки, автоматичний кондиціонер, шкіряне кермо, нові чорні дверні панелі з технічної шкіри, нову «дерев’яну» приладову панель з перероблених матеріалів і нове радіо з сенсорним екраном 7 дюймів в комплекті з цифровим радіо DAB для Apple CarPlay і сумісний з Android Auto™ і тримачем для смартфона. Інші нові особливості: двоколірні сидіння, зроблені з урахуванням стійкості, центральна панель яких обшита спеціальною екологічно чистою тканиною, отриманою мінімум на 37% з переробленого пластика із землі. Сидіння оздоблені з боків коричневою строчкою, деталями з екошкіри і характерним логотипом «cross».

Інформаційно-розважальна система нового покоління

Вперше в моделі використовується нове радіо з 7-дюймовим сенсорним екраном з цифровим радіо DAB, налаштованим для Apple CarPlay і сумісним з Android Auto ™ і тримачем для смартфона. Зокрема, Apple CarPlay легко інтегрує ваш смартфон з дисплеєм, тому користувачі можуть здійснювати дзвінки, отримувати доступ до своєї музики, відправляти і отримувати повідомлення, прокладати маршрути в залежності від дорожньої обстановки та багато іншого, не відволікаючись від дороги.

Новий двигун Mild Hybrid тепер доступний для всієї лінійки

Запущена в лютому в Panda Hybrid Launch Edition, ексклюзивна спеціальна серія, яка дебютувала одночасно з 500 Hybrid Launch Edition, технологія Mild Hybrid тепер доступна у всій лінійці New Panda, забезпечуючи всі переваги ефективного, компактного і легкого і доступного гібридного автомобіля. Коротше кажучи, це найкраще рішення для міських автомобілів, яке ідеально відповідає підходу Fiat, першопрохідника в усіх більш екологічно стійких технологіях і новатора в області мобільності.

Бензиновий двигун Mild Hybrid поєднує новий трициліндровий 1-літровий двигун потужністю 70 к.с. (51,5 кВт) з сімейства FireFly, що відповідає стандарту Euro 6D Final, з електродвигуном BSG (стрічковий стартер-генератор). Останній відновлює енергію під час гальмування і уповільнення, зберігає її в літієвої батареї ємністю 11 Ач і використовує її при піковій потужності 3,6 кВт для перезапуску двигуна в режимі Stop&Start і для допомоги на етапі розгону.

У порівнянні з двигуном Fire 1.2 потужністю 69 к.с., двигун Panda Mild Hybrid підвищує економію палива і знижує викиди CO2 на 30%, гарантуючи таку ж продуктивність і забезпечуючи дуже високий рівень комфорту навіть при повторному запуску. Система BSG також означає, що двигун внутрішнього згорання може перезапускатися дуже тихо і без вібрації при зупинці і повторному зрушенні з місця.

Трансмісія оснащена новою 6-ступінчастою коробкою передач, призначеною для подальшої оптимізації сфери застосування двигуна. Новий Panda Hybrid дозволяє клієнту отримати доступ до всіх переваг омологації в якості гібридного автомобіля і гарантує, відповідно до місцевих правил, ряд переваг, таких як свобода доступу і пересування в центрі міста, зниження вартості паркування в центрі міста і податкові пільги відповідно до місцевого законодавства.

Пакет D-Fence від Mopar

За запитом New Panda також може бути оснащений новим пакетом D-Fence від Mopar, що складається з трьох пристроїв для оптимальної гігієни автомобіля: фільтр, який запобігає потраплянню забруднень в автомобіль ззовні, блокує тверді частинки і практично 100% алергенів, і зменшує утворення цвілі і бактерій на 98%; очищувач повітря всередині салону, який відфільтровує мікрочастинки, такі як пилок або бактерії; і УФ-лампа для очищення всіх контактних поверхонь в наших автомобілях: керма, важеля перемикання передач і сидінь.

Сорок років рекордів в своєму сегменті, з особливими відзнаками в екологічності, технологічності, самобутності і розвагах

Простежити історію Fiat Panda – значить перегорнути альбом чотирьох десятиліть спогадів про автомобіль, який еволюціонував, але залишався актуальним, завжди залишаючись вірним собі. Секрет успіху Fiat, втілення міського автомобіля, полягає в тому, що він підходить для будь-якого випадку. З моменту своєї появи на Женевському автосалоні 1980 року Panda стала відома як чарівна коробка (magic box), наповнена оригінальними, геніальними і дивовижними ідеями. Щоб продемонструвати 40-річний успіх італійської ікони, бренд випустив три відеоролики, орієнтовані на Powertrain, Stile та Smart Solution, в яких Лука Наполітано, керівник EMEA Fiat, Lancia&Abarth Brands, повертається у минуле, розкриваючи таємниці Panda і сподівається на майбутнє цієї позачасової моделі.

Якщо коротко, Panda завжди була новатором у своєму сегменті. Наприклад, у сфері Eco (екологія), Panda Elettra (1990) була одним з перших серійних електромобілів у Європі, тоді як Panda Natural Power (2006) була першим автомобілем на метановому двигуні, який випускався серійно, а потім через рік з’явилася Panda EasyPower, що працює на зрідженому газі LPG. Цього року Panda Hybrid Launch Edition, разом із 500, є першим автомобілем Fiat з гібридним двигуном Mild Hybrid, готовим здійснити революцію у міській мобільності. Що стосується технологічних інновацій, модель Fiat не має собі рівних: ще в 1983 році це був перший міський автомобіль 4х4, а в 2013 році перший у своєму класі запропонував автоматичне екстрене гальмування. І не можна заперечувати, що його відмітний характер зачарував як широкий загал, так і міжнародну спеціалізовану пресу, досить подумати про престижні титули «Автомобіль року» (2004 р), який став першим в своєму сегменті, який отримав його, і «Кращий позашляховик 4×4 2019 року », присуджений англійським журналом «4×4 Magazine». Знаменита історія рекордів триває і у сфері «розваг»: у 2004 році це був перший міський автомобіль, на позначці 5200 метрів в базовому таборі Евересту, а в 2017 році Panda Cross 4×4 завершив легендарне ралі Дакар, ставши першим італійським автомобілем, першою моделлю Fiat і першим автомобілем, створеним на базі стандартного малолітражного автомобіля, який скоїв такий подвиг. Fiat Panda побив навіть ще більше рекордів: досягнувши показника в майже 8 мільйонів автомобілів проданих за 40 років, він продовжує домінувати над продажами в Італії в цьому році – як найбільш продаваний автомобіль в цілому за 8 років поспіль, і підтвердив свою лідируючу позицію в Європі із зростанням частки ринку на 3 пункти і досягненням кращої долі ринку з моменту запуску Panda в 2012 році (17,1%).