11 серпня 2017

Компанія «НІКО-Захід» повідомляє: проект Fiat 500 став частиною творчої кампанії Bulgari «Римські канікули»

У проекті буде використано 1600 вишуканих мініатюрних Fiat 500, виготовлених з кераміки, які прикрасять вітрини 300 бутиків Bulgari по всьому світу. На моделях буде розміщений коштовний вантаж: чудові ювелірні вироби, які символізують кращий італійський смак і стиль.

Fiat 500 ідеально вписується в проект «Римські канікули» - нову маркетингову кампанію Bulgari, засновану на сюжеті однойменного фільму з Одрі Хепберн і Грегорі Пеком в головних ролях, і побудованої навколо барвистих краєвидів Риму - міста чудових пам'яток культури, місця, де перетинаються минуле, сьогодення і майбутнє.
За детальнішою інформацією про Fiat звертайтеся, будь ласка, за телефоном 29-89-555