16 листопада 2016

КОМПАНІЯ «НІКО-ЗАХІД» ПОВІДОМЛЯЄ: БРЕНД FIAT І PARAMOUNT PICTURES ОТРИМАЛИ ЗОЛОТО ВІД CLIO KEY ART AWARDS ЗА РЕКЛАМНУ КАМПАНІЮ FIAT 500X «ЗУЛАНДЕР 2»

Clio Key Art Awards нагородила золотою медаллю бренд FIAT і Paramount Pictures за спільну рекламну кампанію «Зуландер 2», в якій брали участь Fiat 500X і Дерек Зуландер.

 Кампанія бренду FIAT і Paramount Pictures стала єдиною кампанією, яка завоювала золото в категорії «Театральне партнерство». Спільна співпраця в рекламних заходах по запуску на ринок кросовера Fiat 500X за участю всесвітньо відомої супермоделі Дерека Зуландера як обличчя кампанії була представлена на телебаченні, в Інтернеті і на соціальних медіа-платформах. За золоту нагороду, серед всіх інших в області розваг, змагалися також Audi і Marvel Studios з кампанією «Погоня» (The Chase) за участю супергероя Капітана Америка.

Преміями Clio Key Art Awards нагороджують за видатні досягнення в області креативного маркетингу в індустрії розваг.

«Наш підхід до маркетингу в FCA – це постійне прагнення бути різними, руйнувати умовності і робити це з однією чіткою метою – такою ж як у Дерека Зуландера – бути поміченими», –сказав Олів’є Франсуа, директор з маркетингу «FCA – Global». «Отримати єдине золото в «Театральній категорії» Clio Key Art Awards за наше партнерство з Paramount Pictures показує, що наші маркетингові зусилля продовжують викликати захоплення. Ми будемо підтримувати такий підхід, тому що розраховуємо на відмінні перспективи».

В рамках соціальної ініціативи кампанії 12 лютого 2016 Дерек Зуландер також прийняв керівництво Твіттер- каналом FIAT.

За детальнішою інформацією щодо автомоблів Fiat звертайтеся, будь ласка, за телефоном 29-89-555