3 лютого 2020
ГІБРИДИ ВІД FIAT – FIAT 500 HYBRID І FIAT PANDA HYBRID
Компанія “Ніко-Захід”, офіційний дилер Fiat у Львові та області, повідомляє: Fiat 500 і Fiat Panda - будуть першими моделями FCA Group в сегменті «малі міські», які приймуть нову гібридну технологію!
Нові 500 і Panda Hybrid, які надійдуть у продаж в 2020 році, в черговий раз зроблять революцію в міській мобільності, зробивши гібрид доступним для всіх і фактично ставши новим еталоном в Європі для електрифікованої міської мобільності.
Fiat 500 і Fiat Panda Hybrid гарантують всі переваги ефективного, компактного, легкого і доступного гібридного двигуна. Таким чином, краще рішення для міського автомобіля відповідає підходу компанії Fiat, яка протягом перших 120 років своєї історії завжди була піонером в технологіях і новатором в мобільності і завжди залишається надійною.
2020 рік знаменує собою новий етап в історії бренду Fiat, який з запуском нового Fiat 500 і Panda Hybrid починає процес електрифікації бренду, який продовжиться з початком виробництва в Турині нового 100% електричного 500, що грає фундаментальну роль в рамках стратегії e-Mobility від FCA, яка в 2020 році запропонує ряд продуктів і послуг, щоб надати клієнтам відчуття екологічно стійкої мобільності.
Крім того, вперше в історії двох знакових і взаємодоповнюючих моделей марки Fiat версії 500 і Panda будуть представлені унікальною спеціальної серією – ексклюзивною «Launch Edition», в якій дебютує новий бензиновий двигун Mild Hybrid. Він поєднує в собі новий 1-літровий 3-циліндровий двигун сімейства Firefly, який забезпечує потужність 70 к.с. (51 кВт), з 12-вольтовим електродвигуном BSG (стартер-генератор з ремінним приводом) і літієвою батареєю. У порівнянні з 69-сильним двигуном 1.2 Fire, двигун Mild Hybrid дозволяє знизити споживання і, отже, викиди CO2 в середньому на 20% і до 30% для Panda Cross, не жертвуючи при цьому продуктивністю, а також гарантує дуже високий комфорт при їзді, так як система BSG забезпечує безшумні і безвібраційні перезапуски теплового двигуна під час зупинки і перезапуску двигуна. Він також пропонує замовнику всі переваги сертифікації як гібридного транспортного засобу – на додаток до того, що він відповідає вимогам Euro 6D Final – і забезпечує, відповідно до місцевих правил, такі пільги, як свобода доступу і пересування в міських центрах, зниження вартості паркування в центрі, а також податкові пільги.
Новий бензиновий двигун Mild Hybrid, який приймає спадщину знаменитого двигуна Fire, випущеного більш ніж в 30 млн. одиниць, забезпечує 1-літрову 3-циліндричну конфігурацію і забезпечує максимальну потужність 70 к.с. (51 кВт) при 6000 об/хв. хв і 92 Нм максимального крутного моменту при 3500 об/хв. Головка циліндрів має 2 клапани на циліндр і один розподільний вал з безперервним варіатором фази (привід розподільного вала ланцюговий); конструкція з компактною камерою згоряння, аспіраційними каналами «high-tumble» і зовнішнім клапаном рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) забезпечує особливо високий ступінь стиснення (12: 1), що призводить до високої теплової ефективності. Блок циліндрів, розроблений у співпраці з Teksid, виготовлений з відлитого під тиском алюмінієвого сплаву з чавунними гільзами циліндрів, що сприяє як скороченню часу прогріву, так і зниженню ваги двигуна до 77 кг. Крім того, максимізація ефективності також досягається за рахунок зниження тертя завдяки кривошипно-шатунному механізму, який характеризується співвідношенням діаметр/хід циліндра 1,24, та зміщенням пристрою шатун-кривошип на 10 мм.
Двигун Mild Hybrid на новітніх Panda і 500 Hybrid Launch Edition пов’язаний з еволюцією 6-ступінчастою механічною коробки передач C514 (поперечна коробка передач, передній привід), яка має оснащення, спрямоване на поліпшення маневреності та підвищення ефективності, включаючи нові підшипники і ущільнення з низьким коефіцієнтом тертя, використання спеціального високоефективного мастила і безпрецедентне передавальне число для 6-й передачі, що підвищує економічність витрати палива в заміському циклі. Аспект комфорту також враховувався при оптимізації системи опор коробки передач. Нарешті, нове рішення передбачає опускання всього 45-мм силового агрегату, і таким чином, завдяки більш низькому центру тяжіння поведінка автомобіля на дорозі також поліпшується.
Fiat 500 є одним з найбільш представницьких прикладів італійської винахідливості, яка завоювала клієнтів різних поколінь. Створений в 1957 році і відроджений у 2007 році, легендарний Cinquino «привів в рух» Європу в 1960-х роках, а потім, в першому десятилітті 2000 року, повністю зробив революцію в категорії міських автомобілів, вперше запропонувавши рівень стилю. і технологічні інновації, які ніколи не бачили в цьому сегменті. І сьогодні, також завдяки випуску 500 Hybrid Launch Edition, він продовжить відігравати провідну роль в міській мобільності, де на одинадцятому році життя, в минулому році, він записав найкращий результат за всю історію – було зареєстровано майже 194 000 одиниць. Серед складових цього успіху більше 30 спеціальних серій, які дозволили дослідити незвичайні сфери застосування для міського автомобіля. І сьогодні прийшла черга 500 Hybrid Launch Edition продовжити шлях в області технологій до майбутнього міської мобільності в третьому тисячолітті.
Не менш захоплюючою є історія Fiat Panda, яка протягом більше 40 років безпомилково представляла повсякденні відносини з автомобілем: більш безпосередні, більш невимушені. Серед секретів його популярності – компактні зовнішні розміри, великий внутрішній простір, що настроюється для будь-яких транспортних потреб, широкий вибір двигунів і численні комбінації кольорів. В цілому більше 7,5 мільйона клієнтів були завойовані завдяки простоті і зручності моделі, яка являє собою справжній набір характеристик бренду Fiat. Крім того, Panda завжди була носієм новинок у всьому сегменті: наприклад, це був перший повнопривідний міський автомобіль (1983 рік), перший в своєму сегменті, який завоював престижну премію «Автомобіль року» (2004 рік), і в тому ж році перший міський автомобіль, який досяг базового табору Евересту на висоті 5200 метрів. Потім довга серія рекордів продовжилася в 2006 році, коли Fiat Panda став першим міським автомобілем на природному газі, який вироблявся у великих масштабах. Ще в 2013 році він першим у своєму класі ввів автоматичне екстрене гальмування. І сьогодні виходить випуск Panda Hybrid Launch Edition, готовий революціонізувати міську мобільність шляхом задоволення нових потреб «людей Panda», глобального співтовариства, яке дивиться в майбутнє з зростаючим повагою до навколишнього середовища.
Слідкуйте за нашими новинами на офіційний сторінках у соціальних мережах:
https://www.facebook.com/fiat.niko.lviv.ua/, https://www.instagram.com/nikofiatlviv/?hl=ru
та на сайт: https://fiat-niko.lviv.ua/services/index.php.
Нові 500 і Panda Hybrid, які надійдуть у продаж в 2020 році, в черговий раз зроблять революцію в міській мобільності, зробивши гібрид доступним для всіх і фактично ставши новим еталоном в Європі для електрифікованої міської мобільності.
Fiat 500 і Fiat Panda Hybrid гарантують всі переваги ефективного, компактного, легкого і доступного гібридного двигуна. Таким чином, краще рішення для міського автомобіля відповідає підходу компанії Fiat, яка протягом перших 120 років своєї історії завжди була піонером в технологіях і новатором в мобільності і завжди залишається надійною.
2020 рік знаменує собою новий етап в історії бренду Fiat, який з запуском нового Fiat 500 і Panda Hybrid починає процес електрифікації бренду, який продовжиться з початком виробництва в Турині нового 100% електричного 500, що грає фундаментальну роль в рамках стратегії e-Mobility від FCA, яка в 2020 році запропонує ряд продуктів і послуг, щоб надати клієнтам відчуття екологічно стійкої мобільності.
Крім того, вперше в історії двох знакових і взаємодоповнюючих моделей марки Fiat версії 500 і Panda будуть представлені унікальною спеціальної серією – ексклюзивною «Launch Edition», в якій дебютує новий бензиновий двигун Mild Hybrid. Він поєднує в собі новий 1-літровий 3-циліндровий двигун сімейства Firefly, який забезпечує потужність 70 к.с. (51 кВт), з 12-вольтовим електродвигуном BSG (стартер-генератор з ремінним приводом) і літієвою батареєю. У порівнянні з 69-сильним двигуном 1.2 Fire, двигун Mild Hybrid дозволяє знизити споживання і, отже, викиди CO2 в середньому на 20% і до 30% для Panda Cross, не жертвуючи при цьому продуктивністю, а також гарантує дуже високий комфорт при їзді, так як система BSG забезпечує безшумні і безвібраційні перезапуски теплового двигуна під час зупинки і перезапуску двигуна. Він також пропонує замовнику всі переваги сертифікації як гібридного транспортного засобу – на додаток до того, що він відповідає вимогам Euro 6D Final – і забезпечує, відповідно до місцевих правил, такі пільги, як свобода доступу і пересування в міських центрах, зниження вартості паркування в центрі, а також податкові пільги.
Новий бензиновий двигун Mild Hybrid, який приймає спадщину знаменитого двигуна Fire, випущеного більш ніж в 30 млн. одиниць, забезпечує 1-літрову 3-циліндричну конфігурацію і забезпечує максимальну потужність 70 к.с. (51 кВт) при 6000 об/хв. хв і 92 Нм максимального крутного моменту при 3500 об/хв. Головка циліндрів має 2 клапани на циліндр і один розподільний вал з безперервним варіатором фази (привід розподільного вала ланцюговий); конструкція з компактною камерою згоряння, аспіраційними каналами «high-tumble» і зовнішнім клапаном рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) забезпечує особливо високий ступінь стиснення (12: 1), що призводить до високої теплової ефективності. Блок циліндрів, розроблений у співпраці з Teksid, виготовлений з відлитого під тиском алюмінієвого сплаву з чавунними гільзами циліндрів, що сприяє як скороченню часу прогріву, так і зниженню ваги двигуна до 77 кг. Крім того, максимізація ефективності також досягається за рахунок зниження тертя завдяки кривошипно-шатунному механізму, який характеризується співвідношенням діаметр/хід циліндра 1,24, та зміщенням пристрою шатун-кривошип на 10 мм.
Двигун Mild Hybrid на новітніх Panda і 500 Hybrid Launch Edition пов’язаний з еволюцією 6-ступінчастою механічною коробки передач C514 (поперечна коробка передач, передній привід), яка має оснащення, спрямоване на поліпшення маневреності та підвищення ефективності, включаючи нові підшипники і ущільнення з низьким коефіцієнтом тертя, використання спеціального високоефективного мастила і безпрецедентне передавальне число для 6-й передачі, що підвищує економічність витрати палива в заміському циклі. Аспект комфорту також враховувався при оптимізації системи опор коробки передач. Нарешті, нове рішення передбачає опускання всього 45-мм силового агрегату, і таким чином, завдяки більш низькому центру тяжіння поведінка автомобіля на дорозі також поліпшується.
Fiat 500 є одним з найбільш представницьких прикладів італійської винахідливості, яка завоювала клієнтів різних поколінь. Створений в 1957 році і відроджений у 2007 році, легендарний Cinquino «привів в рух» Європу в 1960-х роках, а потім, в першому десятилітті 2000 року, повністю зробив революцію в категорії міських автомобілів, вперше запропонувавши рівень стилю. і технологічні інновації, які ніколи не бачили в цьому сегменті. І сьогодні, також завдяки випуску 500 Hybrid Launch Edition, він продовжить відігравати провідну роль в міській мобільності, де на одинадцятому році життя, в минулому році, він записав найкращий результат за всю історію – було зареєстровано майже 194 000 одиниць. Серед складових цього успіху більше 30 спеціальних серій, які дозволили дослідити незвичайні сфери застосування для міського автомобіля. І сьогодні прийшла черга 500 Hybrid Launch Edition продовжити шлях в області технологій до майбутнього міської мобільності в третьому тисячолітті.
Не менш захоплюючою є історія Fiat Panda, яка протягом більше 40 років безпомилково представляла повсякденні відносини з автомобілем: більш безпосередні, більш невимушені. Серед секретів його популярності – компактні зовнішні розміри, великий внутрішній простір, що настроюється для будь-яких транспортних потреб, широкий вибір двигунів і численні комбінації кольорів. В цілому більше 7,5 мільйона клієнтів були завойовані завдяки простоті і зручності моделі, яка являє собою справжній набір характеристик бренду Fiat. Крім того, Panda завжди була носієм новинок у всьому сегменті: наприклад, це був перший повнопривідний міський автомобіль (1983 рік), перший в своєму сегменті, який завоював престижну премію «Автомобіль року» (2004 рік), і в тому ж році перший міський автомобіль, який досяг базового табору Евересту на висоті 5200 метрів. Потім довга серія рекордів продовжилася в 2006 році, коли Fiat Panda став першим міським автомобілем на природному газі, який вироблявся у великих масштабах. Ще в 2013 році він першим у своєму класі ввів автоматичне екстрене гальмування. І сьогодні виходить випуск Panda Hybrid Launch Edition, готовий революціонізувати міську мобільність шляхом задоволення нових потреб «людей Panda», глобального співтовариства, яке дивиться в майбутнє з зростаючим повагою до навколишнього середовища.
Слідкуйте за нашими новинами на офіційний сторінках у соціальних мережах:
https://www.facebook.com/fiat.niko.lviv.ua/, https://www.instagram.com/nikofiatlviv/?hl=ru
та на сайт: https://fiat-niko.lviv.ua/services/index.php.