19 липня 2018

Fiat випустив лімітовану версію 500 Spiaggina ’58.

Fiat 500 знаходиться на конвеєрі вже 11 років, а його успішне життя продовжують не тільки рестайлінг і мікрооновлення, але і численні спец версії. Їх кількість наближається до двох десятків. На даний момент в ста країнах продано понад два мільйони ретрохетчбеков.
На честь кабріолету Fiat 500 Jolly Spiaggina, який випускався з 1958 по 1965 рік, компанія запропонувала спеціальному відкрите виконання «п’ятисотки» Spiaggina ’58. І цією ж машиною південці заодно святкують день народження (4 липня) моделі Fiat 500.
Модифікація Spiaggina ’58 відразу має добре оснащення. Наприклад, не доведеться доплачувати за мультимедійну систему з семидюймовим сенсорним дисплеєм, навігацію, цифрове радіо, підтримку інтерфейсів Apple CarPlay і Android Auto.

В Італії за Fiat 500 Spiaggina ’58 просять від 21350 євро. Це найдорожча версія звичайного «п’ятисотого». Для порівняння, базовий 69-сильний автомобіль оцінюється в 17850 євро. Хоча є ще “Абарт” за 20-28 тис. євро.
Всього випустять 1958 дводверок Fiat 500 Spiaggina ’58. Це будуть кабріолети в класичному кольорі Volare Blue, яким відрізнявся і далекий предок, з бежевим текстильним верхом. Завершують зовнішній вигляд вінтажні 16-дюймові диски. Всередині теж все симпатично: на передній панелі зробили вставку в колір кузова, а двоколірні сидіння отримали оригінальне оздоблення.

А ось по техніці ніяких змін немає. Для версії Spiaggina ’58 доступні два стандартних бензинові мотори – атмосферний 1,2 на 69 к.с. і 85-сильний надувний 0.9 TwinAir. У другому випадку замість 5-ступінчастої «механіки» можна замовити «робот» Dualogic з одним зчепленням.

Всі кузовні роботи над моделлю Fiat 500 Spiaggina від Garage Italia, включаючи підвищення жорсткості конструкції, проводилася фахівцями фірми Pininfarina. Замість двох роздільних місць в салоні встановлений двомісний диван з оббивкою натуральною шкірою Foglizzo.
До цієї теми додали тюнери з ательє Garage Italia Customs. Вони взяли за основу кабріолет Fiat 500C, але зробили з нього родстер без даху.
Над салоном тепер височіє дуга-підсилювач кузова, а замість задніх місць дизайнери зробили міні-басейн з обробкою підлоги гратчастої пробкою, що нагадує дерево тика.
Поки автомобіль носить статус шоу-кара, але в ательє Garage Italia вже готові робити подібні Фіати на продаж. Клієнт зможе вибрати навіть версію з невеликим дефлектором спереду замість повноцінного лобового скла. Правда, компанія поки не визначилась з цінами на переробку.
Оригінальний Fiat 500 Jolly (також відомий як Spiaggina), що вийшов в 1958 році, став першою в історії моделі 500 спецверсією. Машина, була створена для променадів на набережних, оснащувалася 22-сильним двоциліндровим мотором з повітряним охолодженням. Цей агрегат міг розігнати кабріолет до 105 км/год.